Оренда звукового обладнання: Микшер Mackie CFX 16
Микшер Mackie CFX16 насамперед призначений для використання в невеликих і середніх системах живого звуку. Попри компактність, він, як і раніше, досить просторений, щоб не почуватися не зручно під час роботи з ним, і відповідає тому, що ми звикли очікувати від Mackie, поєднуючи знайомий зовнішній вигляд і практичну технічну специфікацію, яка пропонує найкращі технічні Характеристики.
Цифрові ефекти, переважно ревербератори та дилеї, вбудовані, і хоча вони ґрунтуються на попередніх параметрах, для їх точкового настроювання можна використовувати дві «живі» ручки параметрів. Мікшери CFX постачаються з 12-вольтовим гніздом BNC для додавання лампи з гусячою шиєю, що необхідно в багатьох темніших місцях, і на головному виході є дев'ятисмуговий графічний еквалайзер.
Усі корпуси CFX виготовлені з металу зі стильними захисними торцевими щічками, і Mackie розмістили всі роз'єми на верхній панелі для легкого доступу. Живлення подається від мережі, а не від якогось незручного зовнішнього адаптера. Петлі ефектів передбачені для монофонічних вхідних каналів і для основного стереофонічного виходу, але не для шин.
Настроювання моноканалів починається зі звичайного регулювання посилення та полиці низьких частот (18 дБ/откава за 100 Гц), але потім відхиляється від традиційної, розташовуючи чотири аукси, розташовані над секцією еквалайзера. Трисмуговий еквалайзер із конфігурованою конфігурацією середньою частиною має діапазон настроювання аж до 100 Гц. Зрізи частот на звичайних 80 Гц і 10 кГц, стежать за краями спектра, всі смуги мають діапазон посилення +/- 15 дБ.
У нижній частині каналу розташовані звичайні регулятори панорамування та фейдера, що супроводжуються кнопкою вимкнення звуку та парою кнопок призначення для двох наборів шин (1/2 і 3/4). Кнопка Solo розташована поруч із нижнім кінцем фейдера, і в майстер-секції є великий миготливий індикатор Solo (але на самому каналі його немає). Відповідно до компактного розміру мікшера, фейдери каналу мають довжину 60 мм, а не 100 мм, але це не позначається на практичності.
Для стереофонічних лінійних каналів настроювання aux таке саме, але еквалайзер замінюється фіксованою чотирисмуговою секцією, а не трисмуговою секцією з настроюваною серединою, і немає перемикача низьких частот. На трисмуговому еквалайзері дві середні частоти працюють на частотах 3 кГц і 400 Гц. Треба пам'ятати, що це не мікшер «чотири шини плюс стереошина» — все має проходити через підгрупу 1/2 або 3/4. Групові (суб) фейдери мають призначені кнопки для спрямування їх в основний мікс, тому для отримання вихідних даних необхідно спрямувати як мінімум одну пару фейдерів.
Майстер-секція порівняно проста, має один майстер-фейдер і пару вихідних вимірювачів, які також відбивають рівні соло під час натискання кнопки Solo/PFL. Корисно, що вимірювачі калібруються з 0VU, що дорівнює 0dBu, щоб ви точно знали, який рівень ви отримуєте. Нижче лічильник розміщений великий червоний миготливий світлодіод «Rude Solo» і над метрами розміщена глобальна кнопка фантомного живлення. Для дев'ятисмугового графічного еквалайзера немає кнопки обходу, але, принаймні, він має центральні фейдери.
Кожен із чотирьох допоміжних фейдерів має призначені кнопки «Вліво» і «Вправо» для спрямування його в основний мікс. Основні регулятори рівня ауксів також містяться в цьому розділі. Одиничний підсилювач для навушників, який забезпечує достатній рівень гучності для звичайних навушників, подається з основного виходу або з сольного каналу, коли кнопка Solo/PFL натиснута. Проте, не передбачено перемикання моніторингу з навушників на попередні Aux, щоб ви могли перевірити фолдбек-мікс. Крім того, немає жодних кнопок соло на допоміжних відправках або поворотах, тому ви не можете використовувати їх як обхідну дорогу.
Секція 32-бітних ефектів живиться від елемента керування EFX2, і є елемент керування введенням майстер-ефектів зі світлодіодом кліпа, щоб гарантувати, що секція ефектів не буде занадто перевантаженою. Регулятор рівня вихідного сигналу регулює кількість вихідних ефектів, що надсилаються на основний стереомікс, з двома додатковими регуляторами, що дають змогу незалежно змішувати ефекти на виході Aux 1 і Aux 2 з фолдбеком для тих, кому подобається чути реверберацію у своїх моніторах. Велика ручка перемикає один із 16 типів ефектів, які, крім Chorus, Flange і Phaser, є ревербераторами та дилеями, включно зі стробованими та ревербераційними опціями. Дві кнопки керують ефектом, одна для його обходу, а інша для збільшення стереофонічної ширини стереоефектів (а не затримок або фазера, які є монофонічними), тоді як два поворотні регулятори дають змогу регулювати час ефекту і демпфірування. Фактично, ці мітки належать тільки до ревербераторів — для ефектів поділу керування демпфуванням стає керуванням зворотного зв'язку, а для ефектів модуляції воно встановлює глибину модуляції, тоді як регулятор Time встановлює частоту модуляции. Гніздо ножного перемикача є для обходу ефекту гучного зв'язку.
Ревербератори пропонують гарний вибір плейтів, залів і невеликих кімнат, і навіть пружин. Порівнюючи з деякими іншими мікшерами, які пропонують вбудовані ефекти, якість пропозицій CFX дуже гарна, з безліччю корисних опцій.
Якість звуку — це все, що ви очікуєте від Mackie, а корисний розділ ефектів — великий бонус! Дев'яті смуг графічного еквалайзера може бути недостатньо для хірургічного зменшення зворотного зв'язку, але він добре справляється з худими з типових аномалій у живих кімнатах і є бажаним доповненням.
Всі невеликі мікшери мають бути компромісом, інакше розмір і ціна оренди вийшли б з-під контролю. З огляду на ціну та якість, пропоновану тут, Mackie проробила гарну роботу, запропонувавши малій смузі все найнеобхідніше в живому мікшері, хоча всім, у кого складніші потреби в моніторингу, можливо, доведеться шукати що те інше. Зверніть увагу, наприклад, на Behringer X32 або ж на Behringer WING. Проте, для пабів і невеликих клубів, він підійде якраз!
Технічні характеристики:
-
16х4х1, 12 мікрофонних/лінійних входів, 2 стерео лінійних входи, 4 підгрупи, 16 цифрових ефектів
-
Сумісні підсилювачі з мінімальними фазовими спотвореннями, світлодіодні індикатори рівня в кожному каналі, триммм-регулятор вхідного рівня з посиленням до +50 дБ (мікрофонний вхід) і +30 дБ (лінійний вхід); атенюатор 15 дБ
-
Розриви в мікрофонних каналах і шині головного міксу, що перемикаються пре/постфейдери на зовнішні та внутрішні ефекти, низькочастотний обрізний фільтр 100 Гц
-
Перемикач Pre-Fader Solo, світлодіод Rude Solo Light, несиметричні RCA-входи та виходи, симетричні XLR і несиметричні 1/4" TRS головні виходи
-
Вихід на навушник із регулятором гучності, додаткові виходи з регуляторами посилення 60 мм логарифмічні фейдери, регулятор посилення сигналу з входу, розетка BNC для під'єднання лампи освітлення 12 V
-
Сталевий шасі, вбудований блок живлення.
Основні атрибути | |
---|---|
Довготривала оренда | Так |
Застава | Ні |
Користувацькі характеристики | |
Можливість викупу за залишковою вартістю | False |
- Ціна: 400 ₴/послуга